قانون شماره 1) استفاده از نام های کاربری رکیک ممنوع است.

قانون شماره 2) کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

قانون شماره 3) کاربران مي بايست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيغامهاي خود از يک موضوع مناسب استفاده نمايند.

قانون شماره 4) لطفا" در هنگام ایجادتاپیک یا مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نماییدو از مطرح کردن سوالات خود در انجمن های نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.

قانون شماره 5) لطفا" از ارسال تاپیکهای تکراری جدا" خودداری فرمایید. قبل از ایجاد تاپیک یا طرح سوال با استفاده ازگزینه جستجواز عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید.. از نوشتن یک سوال و یا یک نامه درانجمن های مختلف خودداریفرمایید.

قانون شماره 6) در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.

قانون شماره 8) لطفاً از ساخت بيشتر از يک حساب در سايت جداً خودداري فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک حساب از طرف يک کاربر ، تمامي آنها در اولين فرصت حذف خواهند شد و و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

قانون شماره 9) مباحث مربوط به ديد منفي و مسائلي که باعث آزار و اذيت ديگران شود اکيداً در سايت ممنوع مي باشد.

قانون شماره 10) لطفاً در هنگام مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمنهاي نامتناسب با سوالتان خودداري نماييد

قانون شماره 11) لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين ارسال مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک ارسال خودداري فرماييد .

قانون شماره 12) لطفاً در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک بحث عمومي باز کنيد

قانون شماره 13) از نوشتن يك سوال در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون شماره 10 انجمن مناسب و مربوط به موضوع نامه خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنيد.

قانون شماره 14) براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت

قانون شماره 15) در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

قانون شماره 16) چنانچه تاپيک و يا پيغامي‌ از کاربران توسط مديري در انجمن حذف و يا ويرايش شد در صورت داشتن سوال در اين رابطه و يا خواهان جويا شدن علت موضوع لطفا براي مدير آن انجمن يک پيغام خصوصي‌ ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصي‌ مطرح کنيد تا آن مدير نيز در اينباره شمارا راهنمايي‌ و جواب سوالات شمارا بطور کامل بدهد.

قانون شماره 17) در صورت ملاحظه هرگونه مسايل خلاف قوانين انجمن از يک کاربر در صورت تمايل آدرس تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا سريعا به موضوع رسيدگي‌ شود، چنانچه کاربري خود بجاي مدير در زمينه اي تصميم گيري و شخصا با کاربر ديگري برخورد کند سريعا ارسال کاربر تذکر دهنده حذف و به او اخطار داده خواهد شد

قانون شماره 18) در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز، توهين آميز و يا مسايل و مشکلات شخصي‌ در مورد يک کاربر و يا يک مدير در انجمن ها آن ارسال سريعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.

قانون شماره 19) هرگونه تاپيک و ارسال اعتراض آميز و يا انتقاد آميز در رابطه با يک کاربر و يا مدير بدون اخطار قبلي و سريعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد

قانون شماره 20) هرگونه بحثي‌ که موجب انحراف تاپيک ها از مسير اصلي‌ خود بشود که به نوعي برخلاف قوانين انجمن باشد در صورت تشخيص مديران، در صورت لزوم تاپيک و يا بحث هاي اضافه حذف خواهد شد.

قانون شماره 21) قانون كپي : در صورتي كه ميخواهيد از مباحث و آموزشهايي كه در اين انجمنها ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و در صورت امكان لينك پيغام را هم براي اطلاعات بيشتر ذكر نماييد.

قانون شماره 22) سواستفاده تبلیغاتی ممنوع است.

با اميد به اينکه با به کارگيري قوانين سايت و دستورالعملهايي که در آينده به آنها اضافه خواهد شد بتوانيم رضايت شما کاربر گرامي را جلب کنيم, به اميد ساعات خوش در هنگام مشاهده اين سايت براي شما.