loading...
کلوپ ایرانی
سیستم تبادل آی دی یاهو سایت تاسیس شد

با سلام

چندی پیش تصمیم به قرار دادن قسمتی برای تبادل آی دی یاهو شدیم که هم اکنون افتتاح شد


آخرین ارسال های انجمن
Badboy33 بازدید : 98 1394/08/10 نظرات (0)

مرگ پل واکر در اواسط و بهتر بگوییم اوایل فیلمبرداری قسمت هفتم از سری فیلمهای اکشن و پر حادثه «سریع و خشمگین» دست‌های بسیاری را بست و کار را بر سازندگان این فیلم سخت کرد و با این که فیلم تهیه و اکران و در میان شگفتی ناظران تبدیل به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ شد، حالا که ماهها از اکران آن می‌گذرد جا دارد که توضیحات بیشتری را درباره آن بشنویم تا مشخص شود جای پل واکر فقید که در یک تصادف اتومبیل کشته شد، چطور و از چه طرقی و با چه آدم‌هایی پر شد تا کاراکتر وی تا پایان در فیلم باقی بماند و خسرانی بابت غیبت وی پدید نیاید و به ماجراها و روند قصه لطمه‌ای وارد نشود.

ناگفته‌هایی از «خشمگین۷» چگونه «پل واکر فقید»، زنده شد؟ کلوز آپ‌هایی از صورت یک مرده!

منتشر کننده : کلوپ ایرانی

 

Badboy33 بازدید : 109 1394/04/14 نظرات (0)

عکاسی یکی از زیبا ترین و بهترین هنرهای جهان است. این هنز خارق العاده در اکثر زبان های جهان با نامفتوگرافی شناخته می شود که فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت کردن است البته این دو کلمه در اصل یونانی هستند.

همانطور که می دانید یک عکاس باید خلاقیت فراوانی را داشته باشید و یک عکاس حرفه ای ممکن است که ساعت ها و شاید روزها به دنبال سوژه یا پرتره ای خاص برود. برای مثال عکاس های حیات وحش به دل جنگل و حیوانات درنده می رود تا یک عکس خوب را از آن ها بگیرند. البته تنظیم زاویه در در عکاسی هم بسیار مفید است و گاهی ممکن است بسیار دشوار باشد برای همین بعضی از عکاسان خود را در معرض خطر هر چیزی قرار می دهند. امروز در کلوپ ایرانی تصاویری از عکاس های حرفه ای برای شما منتشر کرده ایم که دیوانه وار به سوژه های عکاسی خود فکر می کنند و در حال عکاسی هستند، پس در ادامه با ما همراه باشید.

Badboy33 بازدید : 302 1394/03/20 نظرات (0)

دانلود فیلم سریع و خشن Fast and Furious 7 2015 با لینک مستقیم

لینک اختصاصی سایت کلوپ ایرانی اضافه شد + زیر نویس

دانلود فیلم بسیار زیبای سریع و خشن Fast and Furious 7 2015

Download Movie Fast and Furious 7 2015 Direct Link

کیفیت ۱۰۸۰p HDTV خوب با حجم ۹۹۷ مگابایت + اسکرین شات + زیرنویس فارسی

Badboy33 بازدید : 79 1394/03/03 نظرات (0)

تا کنون چاپ سه بعدی برای ساخت بسیاری از اشیاء بزرگ و کوچک استفاده شده است؛ این بار شخصی از نیوزیلند کوچک‌ترین مته را با چاپ سه بعدی ساخته است.

«لانس اَبرنیتی» طراح کوچک‌ترین مته کاربردی جهان است؛ این مدل مینیاتوری سه بعدی 17 میلی متر طول و 7.5 میلی متر عرض دارد و دارای یک مته 0.5 میلی متر است.
این مته بی‌سیم است و ویژگی‌های یک موتور مینیاتوری را دارد، دارای یک باتری و یک دگمه برای روشن و خاموش کردن است.
در حال حاضر این مته می‌تواند مواد نرم مانند پلاستیک و یا سطوح مشابه را سوراخ کند.
Badboy33 بازدید : 50 1394/03/01 نظرات (0)

شرکت معماری به نام «هیم دوتان» برای جذب گردشگر بیشتر به چین قرار است طولانی ترین پل شیشه ای جهان را در استان هونان بسازد . پل شیشه ای که ۳۷۰ متر عرض دارد و در عرض دره‌ای به نام  «گرند کنیون» شهر  Zhangjiajie» در استان هونان چین ساخته می شود . این پل شیشه ای شفاف در حدود ۴۰۰ متر بالاتر از کف دره است و هربار ۸۰۰ نفر می توانند در آن رفت و آمد کنند. این پل زیبای شیشه ای که مقامات چینی لقب یکی از عجایب جهان را به آن داده اند ، قرار است سال آینده راه اندازی شود.


Badboy33 بازدید : 93 1394/02/14 نظرات (0)

لب‌ها را غنچه کنید و یک سلفی بگیرید. نه! این کار را سال ۲۰۱۳ می‌کردند! از آن زمان تا به حال خیلی چیزها تغییر کرده، ازجمله همین سلفی. سلفی‌های لب‌غنچه‌ای که دورانشان به سرآمد کم‌کم سلفی‌های ورزشی باب شد و به آن‌ها گفتیم “ولفی”، سلفی‌های از پشت باب شد و به آن‌ها گفتیم “بلفی”، از موهای خود عکس گرفتند و به آن گفتیم “هلفی”، دست جمعی سلفی گرفتند و نامش را “آسفی” گذاشتند. حالا نوبتی هم باشد نوبت “جلفی” است.
بااینکه جلفی در اینجا به معنای جلف بودن نیست، اما برای گرفتن یک جلفی باید کمی جلف‌بازی درآورید! Jelfie از ترکیب کلمه Selfie و Jumping به معنای پریدن به وجود آمده است. اگر شما بپرید و در همان حال از خود سلفی بگیرید حاصل کار همان جلفی است!
آماده پریدن هستید؟
۱
۲
۳
خب جلفی شما آماده است! آن را با هشتگ #jelfie در دنیای مجازی به اشتراک بگذارید و به‌روز باشید!

Badboy33 بازدید : 67 1394/02/08 نظرات (0)

چندی قبل عده ایی از دختر و پسر های پولدار تهرانی با ایجاد صفحه ایی در اینستاگرام و قرار دادن تصاویری از وسائل گران قیمت ماشین های لوکس پارتی های خانگی و ... اقدام به خود نمایی کردند . صفحه‌ی «بچه‌پولدارهای تهران» در سایت اینستاگرام سرو صدای های زیادی در شبکه های اجتماعی به پاکرده که با واکنش‌های مختلف و اغلب تندی از سوی کاربران ایرانی مواجه شده است.

Badboy33 بازدید : 68 1394/02/07 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

Badboy33 بازدید : 113 1393/12/21 نظرات (0)

استفاده از تصاویر پس زمینه جدید در اسمارت فون های به اصطلاح پرچمدار این روزها کاملا مرسوم است. سامسونگ و اچ تی سی که دو روز قبل به معرفی پرچمداران خود در جریان کنگره جهانی موبایل پرداختند، از تصاویر پس زمینه جدید در این دستگاه ها استفاده کردند.

طبق روال گذشته ما نیز با احترام به تمامی سلیقه ها سعی کردیم تا تصاویر پس زمینه اسمارت فون های پر طرفدار را برای شما آماده کنیم. تا به این لحظه تعدادی از تصاویر اصلی گلکسی S6 و اچ تی سی One M9 منتشر شده است که در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تصاویر پس زمینه این دو دستگاه در قالب فایل های زیپ و با بالاترین کیفیت در دسترس برای دانلود آماده است.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
با سلام.لطفا برای وبگردی بهتر در سایت از منوی موضوعات استفاده کنید و برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.مشکلات ،انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت نظرات مطرح کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 3002
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,272
  • بازدید ماه : 2,500
  • بازدید سال : 13,837
  • بازدید کلی : 245,062
  • کدهای اختصاصی