loading...
کلوپ ایرانی
سیستم تبادل آی دی یاهو سایت تاسیس شد

با سلام

چندی پیش تصمیم به قرار دادن قسمتی برای تبادل آی دی یاهو شدیم که هم اکنون افتتاح شد


آخرین ارسال های انجمن
Badboy33 بازدید : 500 1394/02/13 نظرات (1)

این مطلب (ترفند) رو که واستون میگم فوق العاده ترفند جالب و بامزه برای سرکار گذاشتن همه هست که کمتر کسی میتونه راز اونو کشف کنه!

این سایت که آدرسش اینه:

peteranswers

ادعا میکنه که هر سوالی رو از اون (همون پیتر!) بپرسین جواب میده! مهم هم نیست که سوالتون به چه زبانی باشه!

اما چگونه؟!

 

به ادامه مطلب بروید...

Badboy33 بازدید : 68 1393/10/18 نظرات (0)

در حالی که از مدت ها قبل شایعات زیادی در مورد فیلتر شدن برخی از برنامه های پیام رسان به گوش میرسید، در نهایت و با دستور مقامات قضایی سه برنامه لاین، واتس اپ و تانگو به زودی فیلتر خواهند شد.

Badboy33 بازدید : 75 1393/10/01 نظرات (0)

به نظر می‌رسد که در حال حاضر آمریکا تمامی تلاش خود را می‌کند تا در نبردهای دیجیتالی فعلی شکست سنگینی را متحمل نشود. یکی از مشهورترین و داغ‌ترین نمونه‌های موجود هک شدن سونی پیکچرز بود که آمریکا هنوز باور دارد که کار کرهٔ شمالی بوده است. به نقل از خبرگزاری‌های Associated Press و New York Times، مقامات آمریکایی برای مقابله با هکرهای کرهٔ شمالی و ایجاد یک سد دفاعی در برابر آن‌ها از چین تقاضای کمک کرده‌اند. با ترنجی در ادامهٔ مطلب همراه باشید.

در حال حاضر چین تقاضای آمریکا را نپذیرفته است و قول نداده که در این مورد به آمریکا کمک کند. این موضوع هک شدن سونی پیکچرز تبعات فراوانی به همراه داشته است که تا کنون تمامی آن‌ها به ضرر آمریکا بوده است و ضعف‌های این کشور را به همگان ثابت کرده است. کار به جایی رسیده که چین نیز فعلاً قصد همکاری با آمریکا را ندارد.

آمریکا قصد دارد تا با اعمال تحریم‌های جدید برای کشور کرهٔ شمالی و همچنین ترتیب دادن حملات سایبری متعددی به شبکه‌های این کشور، هم قدرت خود را به دیگران ثابت کند و همچنین کرهٔ شمالی را تهدید کند که دیگر به خود جرات حمله به این کشور را ندهد. به همین دلیل نیازمند دریافت کمک از کشورهای دیگر می‌باشد.

نظر شما چیست؟ آیا واقعاً پای کرهٔ شمالی در میان است؟ بخش نظرات با شما!

Badboy33 بازدید : 76 1393/09/06 نظرات (1)

پیشرفت تکنولوژی :

15 تکنولوژی رایج امروز، که به زودی منقرض خواهند شد.

در طی یک صد سال اخیر، زندگی انسان با ارائه اختراعات و تکنولوژی های جدید کاملا تغییر کرده است. اما این تکنولوژی ها با همان سرعتی که فراگیر شدند، کم کم نیز منقرض خواهد شد و جای خود را به تکنولوژی های جدیدتر خواهند داد.

همانطور که ما برخی از تکنولوژی های رایج نسل قبلی را ندیده ایم (مثل ماشین بخار و تلگراف) ، نسل بعدی ما نیز بسیاری از تکنولوژی های متداول امروز را نخواهد دید.

در این مقاله، 15 تکنولوژی رایج امروز را بررسی میکنم. که احتمالا فرزندان یا نوه های من هرگز آنها را نخواهند دید. ابزارهایی که در زمان خود و حتی امروز هم بسیار پیشرفته تلقی میشوند، به زودی و با ارائه نسل جدیدی از تکنولوژی ها، به موزه راه پیدا خواهند کرد.

هر چند من امروز خودم را انسانی به روز میدانم که با انواع گجت ها و ابزارهای دیجیتالی آشنا هستم، ولی احتمالا روزی که نوه ی من در حال خواندن این مقاله باشد از دیدن شکل و ظاهر ابزارها و تکنولوژی های نسل من تعجب خواهد کرد.

Badboy33 بازدید : 79 1393/08/06 نظرات (0)

بار دگر رسید ایام عزا و غم دل رقیه

بار دگر رسید ایام عزا و غریبی حسین

ایام عزای خاندان اهل بیت بر شما تسلیت باد

Badboy33 بازدید : 1018 1393/06/30 نظرات (0)

یکی از برنامه هایی که بیشتر کاربران ایکس باکس 360 و کسانی که از این کنسول استفاده می کنند,برنامه Horizon می باشد.با استفاده از این برنامه می توانید نسخه دمو بازی ها,بازی های آرکید,تم و... روی ایکس باکس خود بریزید.نسخه 2.7.9.0 این برنامه علاوه بر دارا بودن تغییرات نسخه قبلی,یک تغییر دیگر کرده که آن هم اضافه شدن ابزار های بازی Yu-Gi-Oh! Millennium Duels می باشد.

Badboy33 بازدید : 234 1393/05/06 نظرات (0)

 

نرم افزار بسیار قدرتمند برای صحبت کردن از طریق اینترنت است .

این برنامه کیفیت بالایی دارد و سرعت انتقال آن نیز بالاست , برای کسانی که می خواهند به صورت حرفه ای در ارتباط باشند بسیار مناسب بوده برنامه تیم اسپیک به شما این امکان را میدهد تا شما یک ارتباطی با کیفیت بالا را داشته باشین اکثر کسانی که بازی می کنند به صورت آنلاین از این برنامه استفاده می کنند زیرا سرعت و کیفیت بالایی دارد و امکان گروهی صحبت کردن یا به صورت دو نفره را دارد .

 

 

دانلود در ادامه مطلب



تعداد صفحات : 10

درباره ما
با سلام.لطفا برای وبگردی بهتر در سایت از منوی موضوعات استفاده کنید و برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.مشکلات ،انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت نظرات مطرح کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3002
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,226
  • بازدید ماه : 2,454
  • بازدید سال : 13,791
  • بازدید کلی : 245,016
  • کدهای اختصاصی