loading...
کلوپ ایرانی
سیستم تبادل آی دی یاهو سایت تاسیس شد

با سلام

چندی پیش تصمیم به قرار دادن قسمتی برای تبادل آی دی یاهو شدیم که هم اکنون افتتاح شد


آخرین ارسال های انجمن
Badboy33 بازدید : 177 1393/10/19 نظرات (0)

SQLite Editor v2.1.1 امکان ویرایش و حذف رکوردها در هر پایگاه داده SQLite بر روی گوشی موبایل تان را به شما می دهد. برای کاربران دستگاه های روت شده، لیست تمام برنامه های نصب شده که پایگاه داده های داخلی محلی دارند نمایش داده می شود. سپس شما می توانید یک برنامه را انتخاب و هر یک از پایگاه داده های آن را ویرایش کنید.

Badboy33 بازدید : 173 1393/08/03 نظرات (0)

یک نرم افزار بی نظیر ، یک آموزش تصویری فوق العاده هدیه

برای استفاده از این نرم افزار می بایست گوشی اندرویدی شما روت باشد

آپدیت جدید 4 تیر : نسخه جدید + فایل پچ + آموزش  پچ جایگزین شد 

GameKiller از بهترین و برترین ابزارهای تقلب و مود در بازی های اندروید است . شاید تا به امروز فکر می کردید که فقط از طریق نسخه های مود بازی ها ، قابلیت تقلب در بازی و به دست آوردن سکه بی نهایت را دارید اما حالا باید بگوییم برای تعداد زیادی از بازی ها و یا حتی بتوان گفت برای تمام بازی ها تقریبا نیازی به نسخه های مود شده نیست و شما توسط نسخه های معمولی بازی ها و ابزار و نرم افزار فوق العاده GameKiller قادر خواهید بود مقادیر مورد نیاز سکه و پول و … در بازی ها را به دست آورید  و دیگر نیازی به دانلود نسخه های مود شده بازی ها را ندارید .

GameKiller 3.01

Badboy33 بازدید : 155 1393/08/03 نظرات (0)

در این پست از فارسروید قصد معرفی اپلیکیشن جالب و بسیار کاربردی Framaroot برای سیستم عامل اندروید را داریم که توسط ان و بدون برنامه های اضافی می توانید گوشی اندرویدی خود را روت کنید! ابتدا بهتر است با روت و فواید آن آشنا شوید. برای همین ابتدا کمی در مورد روت کردن گوشی های اندرویدی صحبت می کنیم و در نهایت به معرفی و روش کار این برنامه ی فوق العاده می پردازیم. به طور کلی روت به معنای ریشه و اصطلاحا روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه‌ای به دستگاه اندروید می باشد که شامل یک سری عملیات مختلفی است که دسترسی کاربران به فایل های سیستمی اندروید جهت تغییرات را امکان پذیر می سازد. هنگامی که گوشی اندرویدیتان را برای بار اول روشن می کنید، در قسمت تنظیمات می‌توانید گزینه‌های زیادی را به دلخواه خود تغییر دهید ولی این تنظیمات تنها چیزهایی هستند که سازنده ی گوشی اجازه تغییر در آن‌ها را داده است در صورتی که با روت کردن می‌توانید هر تغییری که دوست دارید را انجام بدهید.

 

Badboy33 بازدید : 143 1393/03/31 نظرات (0)
Badboy33 بازدید : 109 1393/03/29 نظرات (0)

اغلب تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی تولید شده توسط چینی‌ها به‌همراه ویژگی‌ها و مشخصات خاصی روانه‌ی بازار می‌شوند. اما یکی از آخرین نمونه‌های تولید شده از همان ابتدای کار میزبان یک نرم‌افزار مخرب است.

Badboy33 بازدید : 144 1393/03/24 نظرات (2)
  • توضیحات در ادامه مطلب

در این پست از فارسروید قصد معرفی اپلیکیشن جالب و بسیار کاربردی Framaroot برای سیستم عامل اندروید را داریم که توسط ان و بدون برنامه های اضافی می توانید گوشی اندرویدی خود را روت کنید! ابتدا بهتر است با روت و فواید آن آشنا شوید. برای همین ابتدا کمی در مورد روت کردن گوشی های اندرویدی صحبت می کنیم و در نهایت به معرفی و روش کار این برنامه ی فوق العاده می پردازیم. به طور کلی روت به معنای ریشه و اصطلاحا روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه‌ای به دستگاه اندروید می باشد که شامل یک سری عملیات مختلفی است که دسترسی کاربران به فایل های سیستمی اندروید جهت تغییرات را امکان پذیر می سازد. هنگامی که گوشی اندرویدیتان را برای بار اول روشن می کنید، در قسمت تنظیمات می‌توانید گزینه‌های زیادی را به دلخواه خود تغییر دهید ولی این تنظیمات تنها چیزهایی هستند که سازنده ی گوشی اجازه تغییر در آن‌ها را داده است در صورتی که با روت کردن می‌توانید هر تغییری که دوست دارید را انجام بدهید.

 

Framaroot - روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc !

 

برخی از فواید روت کردن گوشی های اندرویدی :

۱ – برخی از اپلیکیشن های اندرویدی، نیاز به روت بودن گوشی شما دارند که از آن ها می توان به مواردی همچون بیشتر برنامه های گذر از تحریم، تیتانیوم بکاپ، لینک۲اس دی، تسکر و …اشاره کرد. در این گونه موارد نیاز به روت برای گوشی اندرویدی شما احساس می شود!

۲ – در گوشی اندرویدی شما بیشتر برنامه های موجود بدون استفاده هستند و شما نیازی به آن ها ندارید، شما نمی متوایند این برنامه های پیش فرض را همانند برنامه های نصبی حذف کنید؛ ولی با روت کردن گوشیتان قادر خواهید بود که به راحتی نرم افزارهای پیش فرض را حذف کنید و از شر ان ها خلاص شوید !

۳ – سازندگان گوشی با خریداری و قراردادن انواع مختلف چیپست و پردازنده های اندرویدی سرعت خاصی را که مدنظرشان است برای پردازنده تعیین می‌کنند تا هم مصرف شارژ و هم سرعت و کارایی دستگاه بهینه باشد. بعضی اوقات نیاز می شود که این سرعت را خودتان کمی افزایش دهید، چرا که دستگاه بعضی اوقات کند شده و همچنین توانایی پردازنده دستگاهتان بیش از سرعتی است که سازنده برایش در نظر گرفته است را ندارد ، پس در این گونه موارد نیز نیاز به روت احساس می شود.

۴ – اندروید به خودی خود، دارای امکانات شخصی سازی زیادی است اما اگر دوست دارید که به صورت بی نهایت اندرویدتان را شخصی سازی کنید گوشیتان را روت کنید و کارهایی همچون تغییر اندازه نوار پایین صفحه و … را به راحتی برروی گوشیتان اعمال کنید.

۵ – اگر دوست دارید کاستوم رام دلخواهتان را برروی موبایل خود تجربه کنید نیاز به روت احساس خواهد شد و شما با نصب آن ها از جمله AOKP قادر خواهید بود که  کنترل‌های Pie، تغییرات در صفحه قفل و نوتیفکیشن‌ها، تم‌های مختلف، نوتیفکیشن شناور Halo، تغییر در نوار ابزار و دکمه‌ها و بسیاری تغییرات و امکانات ریزی را به موبایل خود هدیه دهید!

۶ – یکی دیگر از مزیت های روت کردن امکان استفاده از آخرین نسخه ی اندروید است به گونه ای که وقتی گوشی خود را روت کنید و یک ریکاوری کاستوم بر روی آن نصب کنید قادر خواهید بود رام های رسمی که مربوط به ریجن گوشی شما نیستند و یا رام های پورت شده از دستگاه‌های جدید و کاستوم رام‌های متفاوت را نصب کنید و همواره آخرین نسخه از اندروید را با امکانات جدید آن در اختیار داشته باشید.

روش روت کردن گوشی اندرویدی خود با برنامه ی Framaroot :

- نرم افزار فوق را از کادر سبز رنگ پایین همین صفحه دریافت کرده و نصب نمایید.

- برنامه ی فوق را از لیست برنامه های نصب شده اجرا نمایید تا با تصویری مطابق با تصویر زیر روبرو شوید : (برروی تصویر کلیک کنید تا آن را با سایز اصلی مشاهده کنید)

- با کلیک برروی دکمه ی Install Superuser در لیست باز شده،  برروی یکی از دو گزینه های اولی یعنی (Install Superuser و Install SuperSU) کلیک کنید .

 

Framaroot - روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc !

 

- پس از کلیک برروی یکیاز موارد گفته شده، با تصویری روبرو خواهید شد که نمایش دهنده ی نصب موفقیت آمیز برنامه روت می باشد.

- گوشیتان را ریستارت کنید، هم اکنون گوشی اندرویدی شما روت شده است !!!

توجه داشته باشید که : با روت کردن گوشی اندرویدیتان، گارانتی آن از بین می رود و الته می توانید با همین برنامه گوشیتان را آن روت کنید !

برای مشاهده ی لیست گوشی هایی که این برنامه بخوبی برروی ان ها کار کرده و تست شده به ادامه ی مطلب بروید …

 تغییرات نسخه ی v1.81 :

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد برنامه

 

Badboy33 بازدید : 883 1393/03/24 نظرات (0)
اگر گوشی هوشمند اندرویدی شما با نرم افزار Framaroot  روت نشد با این نرم افزار می توانید با استفاده از کامپیوتر گوشی خود را روت کنید.

 

دانلود نرم افزار VRoot نسخه ۱٫۷٫۶ روت انواع گوشیهای اندروید (نسخه انگلیسی)

بنا به درخواست کاربران نرم افزار VRoot برای روت انواع گوشی های اندروید

تست شد در Samsung,Sony,LG,Huawei,Chines Mobile,htc و ….

زبان نرم افزار چینی بود اما کار با آن خیلی آسان است از خصوصیات عالی این نرم افزار ساپورت ۵۰% گوشیهای اندروید و همچنین سرعت بالای روت کردن

طبقه عکس زیر بعد پیدا کردن گوشی شما

گزینه مشخص شده در تصویر ۱ را بزنید بعد از ریبوت شدن گوشی تصویر شماره ۲ به منظره اتمام روت است

 دانلود با لینک مستقیم نسخه انگلیسی ۱٫۷٫۶

دانلود با لینک مستقیم نسخه ۱٫۷٫۴٫۴۹۹۶

Badboy33 بازدید : 124 1393/03/24 نظرات (0)
نرم افزار نیازمند به روت است و در شرایط بدون روت عملا کوچکترین استفاده ای ندارد 

نسخه Premium و کامل و بدون محدودیت انتقال ( در نسخه محدود شما قادر به انتقال فقط 3 برنامه هستید )

به جدیدترین نسخه آپدیت و تغییرات نسخه جدید ذکر شد 

مطمئنا حتی اگر انتخاب شما یکی از بهترین و بالاترین مدل های htc و سامسونگ هم که باشد  با این حجم نرم افزارها و مخصوصا بازی های دیتا دار جدید به این مشکل آزار دهنده یعنی پر شدن فضای مموری داخلی و فضای App گوشی برخورد کرده اید که عملا دیگر قادر به کپی هیچ فایل و دیتای بازی ای در مموری داخلی خود نیستید و در مواردی حتی حجم آن قدر کاهش می یابد که شما حتی دیگر نمی توانید یک نرم افزار چند مگابایتی را هم بر روی گوشی خود نصب نمایید . در این زمان چه می کنید ؟ شاید در موقع خرید فکرش را هم نمی کردید که با انتخاب یک گوشی با فضای داخلی 16 گیگابایت به مشکل کمبود مموری برخورد کنید این طور نیست ؟ اما شاید پس از نصب چند بازی HD دیتا دار که هر کدام دیتاهایی حتی تا حجم 1/5 تا 2 گیگابایت را هم دارند نظر شما کاملا عوض شد !   

اما در این پست از سایت Apktops قصد معرفی نرم افزاری ارزشمند و بسیار کاربردی را برای گوشی های آندرویدی داریم که با استفاده از آن و فقط با چند کلیک ساده ( آموزش استفاده در ادامه مطلب ) قادر خواهید بود حجم عظیم دیتاهای بازی ها و نرم افزارها مخصوصا نرم افزارها را به مموری کارت انتقال بدهید . شاید خیلی از دوستان فکر کنند که در شرایط عادی قادر به انتقال دیتاها به مموری هستید اما باید بگوییم که در شرایطی که در نرم افزار تعریف شده است که دیتای آن از مموری داخلی خوانده شود با انتقال دیتا ها به صورت دستی به مموری کارت تنها کاری که انجام داده اید از کار انداختن نرم افزار و بازی مورد نظرتان است ! اما Folder Mount که در این پست از سایت Apktops به معرفی آن می پردازیم بسیار زیرکانه و جالب این کار را برای شما انجام می دهد .

FolderMount Premium 2.3.15 (2)

ویژگی های نرم افزار : 

** قابلیت انتقال پوشه های موجود در مموری داخلی بر روی مموری کارت
**  سرعت انتفال بسیار بالا و قابل توجه 
** محیط کاربری بسیار ساده و بدور از هرگونه ابهام
** پشتیبانی کامل از تمام گوشی های اندرویدی از آندروید 2.3 تا 4.2
** قابل نصب برروی همه ی گوشی های آندروید روت شده

تغییرات : 

** اضافه شدن initial Locale plugin
** رفع مشکلات و بهبود عملکرد
** ساپورت گوشی Galaxy Mega 4.2 ROMs
** ساپورت گوشی های دارای قابلیت otg

در واقع کار این نرم افزار به این صورت است که با حفظ نام و پوشه برنامه یا بازی مورد نظر شما در مموری داخلی فقط دیتاهای حجیم داخل پوشه مورد نظرتان را با پوشه ای با اسم مشابه به مموری خارجی یا مموری اکسترنال انتقال می دهد . خوب فکر کنیم مطالب کامل گویا بود و با روال کاری این نرم افزار کامل آشنا شدید . حال برای مطالعه آموزش استفاده از نرم افزار به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

نکته بسیار مهم : پس از استفاده از نرم افزار و انتقال دیتای های مورد نظرتان نام پوشه ها همچنان در مموری داخلی باقی می ماند ولی دیتاهای داخلی منتقل خواهد شد و باقی ماندن پوشه ها در مموری داخلی کاملا طبیعی هست . لطفا تحت هیچ شرایطی عملیات هایی نظی  پاک  کردن و یا  تغییر نام و …. بر روی این پوشه ها انجام ندهید . 

ممنون از دوست خوبمان با نام کاربری ” میلاد “ برای اطلاع از معرفی نسخه جدید به تیم Apktops

 

 

ابتدا نرم افزار را از همین پست از سایت Apktops دانلود و سپس نصب نمایید. حال برنامه را اجرا کنید که  برای اولین ورود به نرم افزار می بایست با انتخاب گزینه Grant دسترسی نرم افزار را به روت بدهید . 

حال در منوی سمت چپ نرم افزار مطابق تصویر گزینه Apps analyzer  را انتخاب کنید

FolderMount Premium 2.3.15 (3)

 و برای لحظاتی منتظر بمانید  تا نرم افزار تمام برنامه ها و بازی و موارد نصبی شما را به همراه حجم هایی که اشغال کرده اند مطابق تصویر زیر برایتان لیست کند . 

 FolderMount Premium 2.3.15 (4)

حالا  با کلیک بر روی برنامه یا بازی مورد نظر وارد صفحه ای جدیدی می شوید که در این قسمت قادر هستید هم دیتای نرم افزار ( دیتای خود فایل Apk ) و هم دیتای جانبی نرم افزار یا بازی ( ماندد دیتای بازی ها و نرم افزار های Gps ) را به مموری خارجی انتقال دهید .

FolderMount Premium 2.3.15 (3)

با انتخاب گزینه Creat pair و به دنبال آن گزینه yes عملیات انتفال انجام می گیرد . 

حال به منوی اصلی نرم افزار برگردید و در صورتی که علامت پین مشخص شده همانند تصویر زیر به رنگ سبز در آمده بود عملیات با موفقیت پایان یافته است . 

FolderMount Premium 2.3.15 (4) 

تغییرات :

** رفع مشکلات و بهبود عملکرد

دانلود 

Badboy33 بازدید : 113 1393/03/24 نظرات (0)
دانلود نسخه جدید نرم افزار کاربردی انتقال برنامه ها به مموری کارت برای اندروید

پشتیبانی از بیشتر گوشی های سامسونگ و HTC با ورژن اندروید 4.2.2 در این نسخه 

اگر شما از مشکل کمبود فضای مموری داخلی گوشی آندرویدی خود برای نصب برنامه ها و بازی های مختلف رنج می برید از نرم افزار App 2 SD که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن  یعنی نسخه 3 آن می پردازیم استفاده نمایید . در این نسخه از نرم افزار ویژگی های جدید و جالبی همچون قابلیت انتخاب تم و پوسته دلخواه و ساپورت گوشی های جدیدتر به نرم افزار اشاره شده است . 

 

AppMgr Pro III (App 2 SD) 3.20  (2)

 

ویژگی های نرم افزار : 

**  تهیه لیست از برنامه های قابل انتقال به کارت حافظه و همچنین برنامه های غیر قابل انتقال
**  انتقال یک یا تمام برنامه ها به کارت حافظه
**  انتقال برنامه ها از کارت حافظه به حافظه گوشی
** نمایش فضای اشغال شده توسط برنامه ها ، فضای کل و فضای خالی حافظه گوشی و کارت حافظه
**  پیغام هشدار در هنگام نصب برنامه ها با قابلیت انتقال به کارت حافظه
**  مشاهده برنامه در مارکت ، مشاهده جزئیات ، حذف و یا اجرای برنامه با لمس طولانی بر روی آیکون
**  پنهان کردن برنامه هایی که کاربر تمایل به انتقال آنها به کارت حافظه ندارد
**  پاک کردن فضای Cache با یک اشاره

تغییرات :

** پشتیبانی از انتقال به کارت حافظه در گوشی های HTC
** نمایش کش منفی برخی برنامه ها در ویجت
**  رفع باگ

برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
با سلام.لطفا برای وبگردی بهتر در سایت از منوی موضوعات استفاده کنید و برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.مشکلات ،انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت نظرات مطرح کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 3002
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,381
  • بازدید ماه : 2,609
  • بازدید سال : 13,946
  • بازدید کلی : 245,171
  • کدهای اختصاصی