loading...
کلوپ ایرانی
سیستم تبادل آی دی یاهو سایت تاسیس شد

با سلام

چندی پیش تصمیم به قرار دادن قسمتی برای تبادل آی دی یاهو شدیم که هم اکنون افتتاح شد


آخرین ارسال های انجمن
Badboy33 بازدید : 1164 1394/03/22 نظرات (0)

دانلود مجموعه مپ کانتر سورس ورژن 34 (اختصاص سایت) | پکیج اول

در این پست مجموعه مپ کانتر سورس ورژن34 را آماده کردیم که اختصاصی سایت کلوپ ایرانی میباشد (بیش از 2500 مپ)

دانلود در ادامه مطلب...

Badboy33 بازدید : 133 1394/02/14 نظرات (0)

به همراه مشخصات سیستم مورد نیاز منتشر شد

همانطور که می دانید سری بازی های Call of Duty طرفداران خاص خود را دارند. Call of Duty تهاجم خود را ادامه داده و در حال ساخت بازی Black Ops 3 می باشد. اکنون اسکرین شات هایی از این بازی منتشر شده است که گجت ها و سلاح های جدید را برای گیمر ها به ارمغان می آورد.

تاریخ انتشار این بازی ۶ نوامبر سال ۲۰۱۵ برابر با ۱۵ آبان ماه سال جاری مشخص شده است و قرار بشده که نسخه پیش نمایش این بازی به زودی منتشر شود.

 

وقتی منتشر شد بعد از آپلود  در سرور های سایت های دانلود ایران لینک بازی قرار میگیرد

اولین کسی که اینو برا ایکس باکس سفارش میده منم

Badboy33 بازدید : 122 1394/02/08 نظرات (0)

MORTAL KOMBAT X | تجربه یک مبارزه عالی و بی نظیر در محیطی گرافیکی!

امتیاز ۴٫۷ در گوگل پلی اتفاقی نیست!

دارای ۴ دیتا و فایل نصبی متفاوت با پردازنده های مختلف!

نسخه مود شده و فول آنلاک بازی برای بازی بدون دردسر و خرید درون بازی!

دانلود بازی مورتال کمبت ایکس MORTAL KOMBAT X v1.1.0 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

MORTAL KOMBAT X یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که سرانجام پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شد و توانست در مدت کوتاه عرضه خود در فروشگاه گوگل پلی امتیاز بی نظیر ۴٫۷ را کسب کند که همین کافیست تا بدانید که با یک شاهکار به تمام معنا طرف هستید و بس! تیمی از بزرگترین رزمندگان مورتال کمبت را کنار هم جمع آوری کنید و در وحشیانه ترین مبارزاتی که بر روی کره زمین انجام می شود شرکت کنید و برای بقای خود تلاش کنید همه چیز عالی است و گرافیک نسل بعدی بر روی گوشی ها و تبلت های اندروید شما را شگفت زده خواهد کرد! با استفاده از سیستم مبارزه ای جدید، آیتم های فوق العاده و مصنوعات جنگی جدید مبارزه ای را تجربه خواهید کرد که تاکنون هیجان آن را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده اید و نخواهید کرد! این بازی هنگامی که شما فن معروف قهرمان خود را استفاده می کنید اشعه ایکس نمایان می شود و شما می توانید مشاهده نمایید که چگونه استخوان های حریف در بدنش خورد خواهد شد! این فنی است که همیشه در سری بازی های مورتال کمبت مورد استفاده قرار می گیرد و جذابیت بی نظیری به بازی افزوده است که بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد! با استفاده از قابلیت آنلاین بازی می توانید با سایر بازیکنان از سر تا سر دنیا به رقابت بپردازید و برنده مسابقات مختلف و جوایز هفتگی که به شما تعلق خواهد گرفت شوید! در نسخه اندروید این بازی همانند نسخه ایکس باکس شاهد حضور شخصیت های نادر و کمیاب نیز می باشیم که خود بی نظیر است و بازیکنان را برای ادامه بازی تشویق می کند. اگر شما هم به دنبال یک بازی بی نظیر و اکشن فوق العاده خشن می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.ّ

Badboy33 بازدید : 230 1394/02/07 نظرات (0)

دانلود بازی جی‌تی‌ای GTA V

جی‌تی‌ای وی ۵  GTA V Pc Game

دانلود تریلرهای بازی جی‌تی‌ای ۵ 

GTA V برای کامپیوتر با لینک مستقیم

| کرک هم رسید |

بالاخره لینک بازی قرار داده شد

 

بازی کامپیوتر Grand Theft Auto V یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط استودیو Rackstar North طراحی وساخته شد و به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی حول 3 جناینکار در جریان است که هرکدام داستان زندگی خود را دارند و به مرور و در طول بازی با یکدیگر طی اتفاقات و حوادث مختلف آشنا می شوند . از سرقت مسلحانه در Lundendorff در شمال Yankton نه سال می گذرد . در طول آن سرقت , دو نفر از اعضای گروهی سه نفره , جانشان را از دست می دهند . تنها یک نفر جان سالم به در می برد , Michael Townley که او هم تصمیم می گیرد به نوعی صحنه سازی کرده و مرگ خود را جعل کند . همانطور که گفته شد , در این نسخه , 3 شخصیت مختلف با توانایی های خاص و منحصر به فرد وجود دارند . شخصیت دوم بازی فردی به نام Franklin Clinton است که به همراه شریک خود Lamber در کار تجارت ماشین فعالیت می کنند . مایکل تصمیم برای پسر خود ماشینی خریداری کند ازقضا به محل کسب فرانکلین رفته و با او آشنا می شود . بعد از گذشت مدتی , آنها تصمیم می گیرند از یک جواهر فروشی سرقت کنند که در این سرقت توانستند موفق عمل کرده و پس از مدتی اخبار سرقت آنها در کل شهر پخش شود . جالب است بدانید زمانی که اخبار سرقت از تلویزیون پخش می شود , شخصیت سوم که Trevor نام دارد مایکل را شناسایی کرده و متوجه می شود که او زنده است و تصمیم می گیرد هرطور شده او را پیدا کند . تمامی اتفاقات بازی در شهر Los Santos رخ می دهد درست جایی که هرکدام از شخصیت ها باید ماموریت های خود را به پایان رسانند . نقشه بازی نسبت به نسخه های قبلی بسیار گسترده تر بوده و این اجازه به پلیر داده می شود تا در کنار ماموریت های اصلی , ماموریت های فرعی را انجام داده و علاوه بر بهبود مهارت های خود , امتیاز بیشتری کسب کند . در این نسخه علاوه بر آنکه بر تنوع سلاح ها و تجهیزات موجود در بازی افزوده شده است , امکان شخصی سازی برای لباس ها , مدل مو , ریش , وسایل نقلیه و اسلحه  نیز وجود دارد . یکی از محبوبترین بخش های بازی های باگرافیک بالا در چند سال اخیر , بخش آنلاین آن ها است . GTA Online هم یکی از محبوب ترین بخش های مولتی پلیر است که توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند کامپکت گیم دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

Badboy33 بازدید : 95 1394/02/07 نظرات (0)

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

|آپدیت Update.v20150425-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

Badboy33 بازدید : 114 1393/10/08 نظرات (0)

بهترین بازی مسابقه ای ماشین سواری را با بازی آسفلات ۸ تجربه خواهید کرد.در آسفالت ۸ دینامیک عالی،سرعت بالا،گرافیک خارق العاده و کم نظیری را تجربه می کنید به طوری که در شروع بازی کاملا از محیط و جذابیت آن غافل گیر می شوید.اتومبیل های رویایی از معتبرترین تولید کنندگان مانند لامبورگینی Veneno،بوگاتی ویرون،فراری FXX،پاگانی، Zonda R وغیره…در اسفالت ۸ وجود دارد. دارا بودن ۹ موقعیت و مکان مختلف برای بازی از جمله، ونیس، صحرای نوادا، ایسلند و … ،آهنگ های جذاب،تغییرات دقیق آینه،۸ فصل با ۱۸۰ حادثه،امکان بازی با دوستان تا ۸ نفر،بررسی رتبه ونمرات با دوستان وغیره… ویژگی ها یی است که اسفالت ۸ را کاملا متمایز ساخته است.

Badboy33 بازدید : 180 1393/08/29 نظرات (0)

سری بازی های Counter Strike را همه ی ما میشناسیم بازی که در  تمام کره خاکی و بیشتر در قاره ی آسیا یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که به صورت شبکه انجام میگیرد. چندی پیش سری جدید بازی هایCounter Strike با نام Counter Strike Global Offensives منتشر شد. این بازی از نظر گرافیک با نسخه های قبلی خود قابل مقایسه نیست و شرکت سازنده این بازی را عالی طراحی و بهینه کرده است.

 

 

Badboy33 بازدید : 243 1393/08/01 نظرات (0)

کلن اختصاصی سایت


دانلود بازی Clash of Clans برای اندروید

 | آپدیت جدید = آپدیت ضروری |

 

Clash of Clans یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک برای سیستم عامل های اندروید تلفن های همراه و تبلت ها میباشد . در این بازی مالتی پلیر ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید .

بازی کلش آف کلن به صورت آنلاین میباشد و برای بازی کردن آن باید به اینترنت متصل باشید . گرافیک بازی نیز به خوبی کار شده است و کاراکترها دارای طراحی طنز و بامزه ای میباشند و شما میتوانید در محیط سه بعدی آن ، انواع قلعه ها را بسازید ، قلمروتان را مشخص کنید و از مردم خود دفاع کنید . شما میتوانید نسخه جدید بازی Clash of Clans را برای اندروید از وبسایت خود و به صورت رایگان دریافت نمایید .

 

*دانلود در ادامه مطلب*

 

Badboy33 بازدید : 275 1393/05/15 نظرات (1)

دانلود بازی کانتر (نسخه جدید مخصوص شبکه های Lan و گیم نت) - Counter Strike Source v.34

 

 

 

(آپدیت 18-4-91) : راهنمای بازی با سرورهای آنلاین اضافه شد.

بالاخره انتظار به پایان رسید و با توجه به قولی که به کاربران سایت داده بودیم، جدیدترین نسخه کانترمخصوص بازی تحت شبکه را به شما تقدیم می کنیم.

 

Counter Strike Source v.34 حاوی آخرین آپدیت ها، نقشه ها، افکت های صوتی و گرافیکی، و لباس های جدید است.

 

این نسخه که مخصوص بازی گروهی تحت شبکه و بدون نیاز به اینترنت میباشد، برای شبکه های Lan خانگی و اداری، و همچنین گیم نت ها قابل استفاده است. حتی اگر میخواهید به تنهایی هم بازی کنید، میتوانید توسط همین نسخه یک سرور مجازی بسازید و 2 تیم از بازیکنان کامپیوتری (Bot) ایجاد کنید و از بازی لذت ببرید.

 

حتی اگر یک شبکه کوچک داشته باشید و تعداد بازیکنان شما کم باشد، (مثلا فقط 2 یا 3 نفر باشید) ، باز هم میتوانید به هر تیم تعدادی بازیکن کامپیوتری اضافه کرده و اوج هیجان در یک بازی چند نفره را تجربه کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 4

درباره ما
با سلام.لطفا برای وبگردی بهتر در سایت از منوی موضوعات استفاده کنید و برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.مشکلات ،انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت نظرات مطرح کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 3002
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,246
  • بازدید ماه : 2,474
  • بازدید سال : 13,811
  • بازدید کلی : 245,036
  • کدهای اختصاصی