loading...
کلوپ ایرانی
سیستم تبادل آی دی یاهو سایت تاسیس شد

با سلام

چندی پیش تصمیم به قرار دادن قسمتی برای تبادل آی دی یاهو شدیم که هم اکنون افتتاح شد


آخرین ارسال های انجمن
Badboy33 بازدید : 99 1394/05/11 نظرات (0)

همانطور که می دانید نمایشگاه بزرگ Gamescom 2015 به زودی برگزار خواهد شد و علاقه مندان به بازی می توانند عناوین بسیاری را برای اولین بار در این نمایشگاه تجربه و یا اطلاعات بسیاری از بخش های مختلف این بازی ها جمع آوری کنند.

اکنون با لیستی از تمام بازی هایی که قرار است در Gamescom 2015 حضور داشته باشند در خدمت شما همراهان همیشگی خواهیم بود.

قابل ذکر است که بازی هایی که در جدول زیر دارای علامت  می باشند در این نمایشگاه برای اولین بار قابل بازی خواهند بود.

هم چنین از سمت چپ به ترتیب نام بازی , نام ناشر بازی و در انتها پلتفرم های بازی مورد نظر نیز ذکر شده است.

در ادامه لیست بازی های حاضر در Gamescom 2015 را مشاهده می کنید...

Badboy33 بازدید : 153 1394/05/05 نظرات (0)

برترین بازی های سال ۲۰۱۵ از نظر ایالات متحده ی آمریکا اعلام شده اند که بازی Mortal Kombat X در صدر آن ها قرار دارد.

امسال ایالات متحده برترین بازی هایی را که طی سال ۲۰۱۵ عرضه شده اند را منتشر کرده و اعلام نمود این بازی ها از نظر این کشور به عنوان برترین های صنعت گیم در سال ۲۰۱۵ شناخته می شوند.

Badboy33 بازدید : 127 1394/05/05 نظرات (0)

همانطور که می دانید چندی پیش بود که اعلام شد نسخه جدید بازی Need for Speed در اوایل پاییز منتشر می شود و همراه با خبرها تصاویری از این بازی به نمایش گذاشته شد. پس از وعده های فراوان و انتشار تریلر در نمایشگاه E3 2015 اعلام شد که در تاریخ ۱۲ آبان ماه نیز منتشر می شود.

اکنون چند تصویر جداگانه از محیط این بازی منتشر شده است که قدرت گرافیکی Need for Speed را به نمایش گذاشته است. حال به نظر شما این تصاویر متعلق به زندگی واقعی است یا این بازی بسیار زیبا؟

Badboy33 بازدید : 71 1394/03/14 نظرات (0)

این هفته شرکت EA و توسعه دهندگان Ghost Games اعلام کردند که نسخه جدید Need for Speed به عنوان یک بازی مسابقه ای برای نسل بعدی کنسول و پی سی در پاییز سال جاری منتشر می شود.

Badboy33 بازدید : 122 1394/02/08 نظرات (0)

MORTAL KOMBAT X | تجربه یک مبارزه عالی و بی نظیر در محیطی گرافیکی!

امتیاز ۴٫۷ در گوگل پلی اتفاقی نیست!

دارای ۴ دیتا و فایل نصبی متفاوت با پردازنده های مختلف!

نسخه مود شده و فول آنلاک بازی برای بازی بدون دردسر و خرید درون بازی!

دانلود بازی مورتال کمبت ایکس MORTAL KOMBAT X v1.1.0 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

MORTAL KOMBAT X یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که سرانجام پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شد و توانست در مدت کوتاه عرضه خود در فروشگاه گوگل پلی امتیاز بی نظیر ۴٫۷ را کسب کند که همین کافیست تا بدانید که با یک شاهکار به تمام معنا طرف هستید و بس! تیمی از بزرگترین رزمندگان مورتال کمبت را کنار هم جمع آوری کنید و در وحشیانه ترین مبارزاتی که بر روی کره زمین انجام می شود شرکت کنید و برای بقای خود تلاش کنید همه چیز عالی است و گرافیک نسل بعدی بر روی گوشی ها و تبلت های اندروید شما را شگفت زده خواهد کرد! با استفاده از سیستم مبارزه ای جدید، آیتم های فوق العاده و مصنوعات جنگی جدید مبارزه ای را تجربه خواهید کرد که تاکنون هیجان آن را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده اید و نخواهید کرد! این بازی هنگامی که شما فن معروف قهرمان خود را استفاده می کنید اشعه ایکس نمایان می شود و شما می توانید مشاهده نمایید که چگونه استخوان های حریف در بدنش خورد خواهد شد! این فنی است که همیشه در سری بازی های مورتال کمبت مورد استفاده قرار می گیرد و جذابیت بی نظیری به بازی افزوده است که بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد! با استفاده از قابلیت آنلاین بازی می توانید با سایر بازیکنان از سر تا سر دنیا به رقابت بپردازید و برنده مسابقات مختلف و جوایز هفتگی که به شما تعلق خواهد گرفت شوید! در نسخه اندروید این بازی همانند نسخه ایکس باکس شاهد حضور شخصیت های نادر و کمیاب نیز می باشیم که خود بی نظیر است و بازیکنان را برای ادامه بازی تشویق می کند. اگر شما هم به دنبال یک بازی بی نظیر و اکشن فوق العاده خشن می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.ّ

Badboy33 بازدید : 95 1394/02/07 نظرات (0)

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

|آپدیت Update.v20150425-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

Badboy33 بازدید : 243 1393/08/01 نظرات (0)

کلن اختصاصی سایت


دانلود بازی Clash of Clans برای اندروید

 | آپدیت جدید = آپدیت ضروری |

 

Clash of Clans یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک برای سیستم عامل های اندروید تلفن های همراه و تبلت ها میباشد . در این بازی مالتی پلیر ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید .

بازی کلش آف کلن به صورت آنلاین میباشد و برای بازی کردن آن باید به اینترنت متصل باشید . گرافیک بازی نیز به خوبی کار شده است و کاراکترها دارای طراحی طنز و بامزه ای میباشند و شما میتوانید در محیط سه بعدی آن ، انواع قلعه ها را بسازید ، قلمروتان را مشخص کنید و از مردم خود دفاع کنید . شما میتوانید نسخه جدید بازی Clash of Clans را برای اندروید از وبسایت خود و به صورت رایگان دریافت نمایید .

 

*دانلود در ادامه مطلب*

 

Badboy33 بازدید : 1845 1393/04/14 نظرات (5)

سلام

امروز میخوام براتون استیم چنجر کانتر سورس رو روی سایت قرار بدم اما رایگان (قیمت اصلی 15 تومان)

این استیم چنجر توسط یکی از بچه های کلن نئو خریداری شده.

اگر طرز کار اسنیم چنجرو خواستین به ما یگین تا در پست های بعدی قرار بدیم.

دانلود در ادامه ی مطلب

 

 

Badboy33 بازدید : 151 1393/03/29 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
با سلام.لطفا برای وبگردی بهتر در سایت از منوی موضوعات استفاده کنید و برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.مشکلات ،انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت نظرات مطرح کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 3002
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,372
  • بازدید ماه : 2,600
  • بازدید سال : 13,937
  • بازدید کلی : 245,162
  • کدهای اختصاصی