loading...
کلوپ ایرانی
سیستم تبادل آی دی یاهو سایت تاسیس شد

با سلام

چندی پیش تصمیم به قرار دادن قسمتی برای تبادل آی دی یاهو شدیم که هم اکنون افتتاح شد


آخرین ارسال های انجمن
Badboy33 بازدید : 86 1393/03/05 نظرات (0)

پیشنهاد ما به شما

بسیاری از کاربران کامپیوتر ساعت ها وقت خود را صرف نصب و یا اجرای فایل هایی که جهت نصب نرم افزار ها است صرف می کنند، امروزه بحث نصب نرم افزار ها گسترده تر شده و بسیاری از بازی ها، سی دی های تبلیغاتی و ... مرحله ای جهت نصب شدن داشته که ساخت فایل نصب شونده یکی از دغدغه های طراحان و برنامه نویسان بوده است. نرم افزار Setup Factory ابزاری قدرتمند و در عین حال با کاربری بسیار راحت و آسان جهت ساخت فایل های نصب شونده می باشد. اگر شما یک برنامه نویس هستید و قصد دارید برای برنامه خود یک فایل نصب حرفه ای و زیبا درست کنید و حوصله کار با برنامه های سنگین مثل InstallShield را ندارید بهترین گزینه برای شما نرم افزار قدرتمند Setup Factory می باشد. این برنامه با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز در زمینه ساخت فایل های نصب شما را در این امر یاری می کند و برای شما فایل های نصب حرفه ای می سازد و امکانات فراوانی به شما خواهد داد. Setup Factory ساخت شرکت معروف Indigo Rose است.

بقیه در ادامه مطلب...

Badboy33 بازدید : 96 1393/03/05 نظرات (0)

MSI Package Builder Enterprise به عنوان یک ویرایشگر فایل های نصب و برای ایجاد فایل های MSI packages طراحی شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به طور اتوماتیک MSI packages دلخواه خود را ساخته و در فایل نصب مورد نظر خود تغییرات لازم را با استفاده از ویرایشگر ویژوالی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد، اعمال کنید. همچنین از این برنامه می توانید برای repackage legacy installations و تبدیل فایل های EXE به MSI، به منظور سفارشی سازی فرآیند نصب آن ها و آماده سازی آن ها برای استقرار در سیستم های دیگر استفاده نمود.

بقیه در ادامه مطلب...

Badboy33 بازدید : 117 1393/03/05 نظرات (0)


یکی از امکانات بازی کانتراستریک اسپری رنگی است که به صورت پیش فرض با زدن دکه T از روی صفحه کلید اشکالی را بر روی دیوار یا زمین و یا هر چیز دیگری در نقشه حک می کند.حال اگر تمایل دارید لوگوی مورد علاقه خود را بسازید با این نرم افزار می توانید به هدف خود برسید.


 

 

طریقه کار :باید عکس یا لوگوی مورد نظر خود را با فتوشاپ بسازید و آن را در نرم افزار باز نمایید.باید اندازه فیلتان با یکی از سایز های آمده  در نرم افزار هم خوانی داشته باشد.سپس از منوی decal گزینه make decal را بزنید.فایل ساخته شده را به tempdecal.wad تغییر نام داده و به حالت read only تغییر دهید و آن را کپی نموده و در محل  نصب بازی و در پوشه cstrike کپی نمایید.سپس بازی را اجرا نمایید و با زدن دکمه T اسپری خود را مشاهده نمایید.

 دانلود فایل به صورت RAR


Badboy33 بازدید : 239 1393/03/05 نظرات (0)

برای مشاهد IP ها به ادامه مطلب بروید.(بعضی از IP ها تکرار شده اند)

دوستانی که در بازی کانتر سورس شان IP اد نمی شود بر روی این لینک کلیک کنید تا آموزش رفع این مشکل را ببینند.

Badboy33 بازدید : 89 1393/03/05 نظرات (0)

Galaxy S4 HD Multi Launcher Theme تم جدید و فوق العاده زیبا با آیکون هایی واقعی ، تصاویر پس زمینه ی اچ دی ، گرافیک با کیفیت فوق العاده بالا و طراحی بسیار جذاب از سامسونگ گلکسی اس ۴ می باشد که نسخه ی اول آن امروز در مارکت اندروید منتشر شد و با قیمت  ۱,۴۹ یورو به فروش می رود.

تم فوق از تمام لانچرهای محبوب از جمله GO Launcher EX ، Apex Launcher ، ADW Launcher ، Nova Launcher وHolo Launcher پشتیبانی می کند و اینترفیس اسمارت فون اندرویدی شما را شبیه گوشی محبوب گلکسی اس ۴ می کند.

از ویزگی های این تم می توان به دارا بودن ۶۰۰ آیکون با کیفیت و روزلیشن بالا ، شامل تمام تصاویر پس زمینه ی گلکسی اس ۴ و  دارا بودن ویجت ساعت آنالوگ اشاره کرد.

 


Badboy33 بازدید : 271 1393/03/05 نظرات (0)

امروز براتون یه WALL Hack آماده کردم که مقدار خون ، تفنگ ، فاصله و اسم تمام بازیکنان (دشمن و یار) رو نشان می دهد.


فقط خودتون می تونید این اطلاعات رو ببینید و تشخیص این چیت بسیار سخت است.

Badboy33 بازدید : 99 1393/03/05 نظرات (0)

دانلود مجموعه چیت، رمز، و کد تقلب برای بازی ها

CheMax 13.9 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هم تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

نرم افزار CheMax حاوی کدهای رمز و تقلب برای بیش از 6 هزار بازی مختلف است. کدهایی که میتواند مراحل را برای شما باز کند، شما را نسوز (God Mode) کند، اسلحه هایی با خشاب بی نهایت به شما بدهد، شما را نامرئی کند، و ...


 

 

کافی است تا اسم بازی مورد نظر خود را در لیست بازی های این نرم افزار جستجو کنید. اگر بازی مورد نظر در این نرم افزار قرار داشت آن را انتخاب کنید تا لیست کدهای تقلب (Cheat Code) برای آن بازی را مشاهده کنید.

 

نرم افزار CheMax آنقدر محبوب است که در طول مدت کوتاهی 13 نسخه اصلی و بیش از 70 نسخه آپدیت ارائه کرده است. و تقریبا ماهی یک بار هم با لیست کدهای تقلب برای بازی های جدید به روز میشود.

 

 

نسخه جدید نرم افزار مجموعه کدهای تقلب بازی ها، یعنی CheMax 13.9 را دانلود کنید:

 

تعداد صفحات : 33

درباره ما
با سلام.لطفا برای وبگردی بهتر در سایت از منوی موضوعات استفاده کنید و برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.مشکلات ،انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت نظرات مطرح کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 3002
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,262
  • بازدید ماه : 2,490
  • بازدید سال : 13,827
  • بازدید کلی : 245,052
  • کدهای اختصاصی