loading...
کلوپ ایرانی
سیستم تبادل آی دی یاهو سایت تاسیس شد

با سلام

چندی پیش تصمیم به قرار دادن قسمتی برای تبادل آی دی یاهو شدیم که هم اکنون افتتاح شد


آخرین ارسال های انجمن
Badboy33 بازدید : 105 1393/03/31 نظرات (0)

فرانسه با پیروزی پرگل برابر سوئیس صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد.
به گزارش بیست چهارده ،در سومین دیدار از گروه E جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، امشب (جمعه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های ملی فرانسه و سوئیس در ورزشگاه فونته‌نوای شهر سالوادور به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود فرانسه به پایان رسید. اولیویه ژیرو (۱۷)، بلای متیودی (۱۸)،‌ والوئنا(۴۰)،‌ بنزما(‌۶۷ ) و سیسوکو (۷۳) گل‌های فرانسه را به ثمر رساندند. گل‌های سوئیس را هم بلریم ژمایلی (۷۱) و گرانیه ژاکا (۸۹) وارد دروازه فرانسه کردند.

نیمه اول:

نیمه نخست بازی با حملات خروس‌ها آغاز شد. فرانسوی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و در سمت مقابل سوئیس بازی دفاعی محتاطانه با نیم‌نگاهی به ضدحملات را در دستور کار قرار داد.  زور بازی هجومی خروس‌ها اما به تاکتیک‌های دفاعی شاگردان اوتمار هیتسفلد چربید و در دقیقه ۱۷ بود که فرانسه مزد بازی بهترش را با فرو ریختن دروازه سوئیس گرفت.

یکی از حملات شاگردان دیدیه دشان به یک کرنر منجر شد، کرنری که متیو والبونا آن را روی سر اولیویه ژیرو فرستاد تا مهاجم تیم آرسنال با یک ضربه سر زیبا گل اول بازی را به ثمر برساند. این گل یکصدمین گل فرانسه در تاریخ جام‌‌ جهانی بود.

لحظاتی از شادی گل ژیرو و کاشته شدن توپ در میانه میدان نگذشته بود که خروس‌ها شوک دیگری را به اوتمار هیتسفلد و شاگردانش وارد و دومین گل را به نام خود ثبت کردند.

این بار بلای متیودی، هافبک تیم پاری‌سن‌ژرمن بود که در دقیقه ۱۸ گلزنی کرد. اشتباه والون بهرامی، هافبک سوئیس در ارسال پاس به هم‌تیمی‌اش، کریم بنزما مهاجم رئال مادرید را صاحب توپ کرد و او با یک پاس عمقی برای متیودی او را با دروازه‌بان حریف که جای‌گیری اشتباهی داشت تک به تک کرد تا گل دوم را به ثمر برساند.

با وجود به ثمر رساندن دو گل متوالی در عرض دو دقیقه، عطش فرانسه برای به ثمر رساندن گل سوم فروکش نکرد و این تیم چند بار دیگر حملاتی را روی دروازه سوئیس ترتیب داد که در یکی از آنها بنزما موقعیتی ایده‌آل برای گلزنی را از دست داد.

در سمت مقابل سوئیسی که شوکه شده بود کمی طول کشید تا به خود بیاید و در دقیقه ۲۷ بازی هم توانست دروازه فرانسه را باز کند اما کمک داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

پس از این موقعیت کنترل بازی دوباره به دست فرانسوی‌ها افتاد و در دقیقه ۳۳ بود که طی یکی از حملات این تیم، بنزما توپ را به محوطه جریمه سوئیس رساند، جایی که خطای یوهان ژورو، مدافع حریف او را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. بنزما خود پشت این ضربه پنالتی ایستاد و توپ را درست به همان جایی فرستاد که بناگلیو، سنگربان سوئیس شیرجه زده بود. در ریباند این ضربه یوهان کابایه فرصتی استثنایی برای گلزنی داشت اما او مقابل دروازه خالی حریف توپ را به تیرک افقی کوبید تا اختلاف دو تیم بیش از دو گل نشود.

این اتفاق اما در دقیقه ۴۰ بازی رخ داد زمانی که در یک ضدحمله برق‌آسا از سوی فرانسوی‌ها والبوئنا توپ ارسالی اولیویه ژیرو را از سمت چپ میدان به تور دروازه سوئیس چسباند تا خروس‌ها با یک پیروزی قاطعانه راهی رختکن شوند.

نیمه دوم:

در این نیمه کمی از عطش فرانسوی‌ها فروکش کرد و بیش از نیمه اول تمرکزشان را روی ضدحمله گذاشتند تا از غفلت بازیکنان سوئیس استفاده کنند. این روند حدود ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه نخست را شامل می‌شد تا اینکه در ادامه خروس‌ها سعی کردند حریف را در زمین خود پرس کنند و به آنها کمتر اجازه نفوذ بدهند.

دقیقه ۶۷ بازی یک حمله دیگر از فرانسوی‌ها آب سردی بود بر پیکره سوئیس. کریم بنزما روی سانتری که پوگبای تازه نفس پس از گذشت ۴ دقیقه از ورودش به زمین ارسال کرد توانست با یک ضربه برای چهارمین بار دروازه سوئیس را باز کند.

پوگبا بار دیگر در متن حمله فرانسه قرار گرفت. او بنزما را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم سیسوکو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا در دقیقه ۷۳ پنجمین گل فرانسه هم به ثمر برسد.

سوئیس با گل‌هایی بلریم ژمایلی (۷۱) و گرانیه ژاکا (۸۹) به ثمر رساندند اختلاف را کم کرد , نتیجه بازی را ۵ بر ۲ به سود فرانسه کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام.لطفا برای وبگردی بهتر در سایت از منوی موضوعات استفاده کنید و برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.مشکلات ،انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت نظرات مطرح کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 148
  • تعداد اعضا : 3002
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 14,230
  • بازدید کلی : 245,455
  • کدهای اختصاصی