loading...
کلوپ ایرانی
سیستم تبادل آی دی یاهو سایت تاسیس شد

با سلام

چندی پیش تصمیم به قرار دادن قسمتی برای تبادل آی دی یاهو شدیم که هم اکنون افتتاح شد


آخرین ارسال های انجمن
Badboy33 بازدید : 112 1394/05/21 نظرات (0)

Google یکی از شرکت های نامدار و شناخته شده در سطح جهان است ، اما آنها چند روز پیش تصمیم گرفتند تا نام خود را برای رفتن به سمت جلو تغییر دهند. در حال حاضر نام این شرکت بزرگ Alphabet است . این در حالی است که سرویس اینترنتی گوگل نام خود را حفظ می کند.

Badboy33 بازدید : 80 1394/05/16 نظرات (0)

اگر در جریان خبرهایِ دنیایِ دیجیتال باشید، هفته گذشته بنیاد Zimperium یک باگ امنیتی بسیار خطرناک را در پلتفرم اَندروید و در کُدهای بخش تبادل فایل‌ های چند رسانه‌ ای کشف کرده‌ است که « Stagefright » نام دارد. محققان موسسۀ امنیت موبایل Zimperium دریافتند که مهاجمان میتوانند با ارسال فایل هایِ چند رسانه‌ ای ( مانند صدا و ویدئو ) به دستگاه اَندرویدی قربانی، وی را هک کرده و کنترل دستگاه را مذکور را در دست بگیرند.


Badboy33 بازدید : 99 1394/05/11 نظرات (0)

همانطور که می دانید نمایشگاه بزرگ Gamescom 2015 به زودی برگزار خواهد شد و علاقه مندان به بازی می توانند عناوین بسیاری را برای اولین بار در این نمایشگاه تجربه و یا اطلاعات بسیاری از بخش های مختلف این بازی ها جمع آوری کنند.

اکنون با لیستی از تمام بازی هایی که قرار است در Gamescom 2015 حضور داشته باشند در خدمت شما همراهان همیشگی خواهیم بود.

قابل ذکر است که بازی هایی که در جدول زیر دارای علامت  می باشند در این نمایشگاه برای اولین بار قابل بازی خواهند بود.

هم چنین از سمت چپ به ترتیب نام بازی , نام ناشر بازی و در انتها پلتفرم های بازی مورد نظر نیز ذکر شده است.

در ادامه لیست بازی های حاضر در Gamescom 2015 را مشاهده می کنید...

Badboy33 بازدید : 96 1394/05/05 نظرات (0)

فرض کنید که کاراکترهای بازی های کامپیوتری از سیستم شما بیرون بیایند و قصد جان شما را بکنند! شما در آن لحظه چه احساسی خواهید داشت؟ اگر می خواهید چنین حسی را تجربه کنید، فیلم Pixel را حتما ببینید.

Pixel فیلمی است با بازی آدام ساندلر که مضمون و موضوع آن بر پایه ی بازی های ویدئویی کلاسیک است.کارگردانی این فیلم بسیار جالب بر عهده ی آقای Christopher Columbus که سری فیلم های هری پاتر را در کارنامه ی خود دارد ، بوده است.

Pixel در روز جمعه در بالای جدول فروش فیلمها قرار گرفته و در حدود ۹٫۲ میلیون دلار در باکس آفیس به خود اختصاص داده است.

Badboy33 بازدید : 153 1394/05/05 نظرات (0)

برترین بازی های سال ۲۰۱۵ از نظر ایالات متحده ی آمریکا اعلام شده اند که بازی Mortal Kombat X در صدر آن ها قرار دارد.

امسال ایالات متحده برترین بازی هایی را که طی سال ۲۰۱۵ عرضه شده اند را منتشر کرده و اعلام نمود این بازی ها از نظر این کشور به عنوان برترین های صنعت گیم در سال ۲۰۱۵ شناخته می شوند.

Badboy33 بازدید : 127 1394/05/05 نظرات (0)

همانطور که می دانید چندی پیش بود که اعلام شد نسخه جدید بازی Need for Speed در اوایل پاییز منتشر می شود و همراه با خبرها تصاویری از این بازی به نمایش گذاشته شد. پس از وعده های فراوان و انتشار تریلر در نمایشگاه E3 2015 اعلام شد که در تاریخ ۱۲ آبان ماه نیز منتشر می شود.

اکنون چند تصویر جداگانه از محیط این بازی منتشر شده است که قدرت گرافیکی Need for Speed را به نمایش گذاشته است. حال به نظر شما این تصاویر متعلق به زندگی واقعی است یا این بازی بسیار زیبا؟

Badboy33 بازدید : 109 1394/04/14 نظرات (0)

عکاسی یکی از زیبا ترین و بهترین هنرهای جهان است. این هنز خارق العاده در اکثر زبان های جهان با نامفتوگرافی شناخته می شود که فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت کردن است البته این دو کلمه در اصل یونانی هستند.

همانطور که می دانید یک عکاس باید خلاقیت فراوانی را داشته باشید و یک عکاس حرفه ای ممکن است که ساعت ها و شاید روزها به دنبال سوژه یا پرتره ای خاص برود. برای مثال عکاس های حیات وحش به دل جنگل و حیوانات درنده می رود تا یک عکس خوب را از آن ها بگیرند. البته تنظیم زاویه در در عکاسی هم بسیار مفید است و گاهی ممکن است بسیار دشوار باشد برای همین بعضی از عکاسان خود را در معرض خطر هر چیزی قرار می دهند. امروز در کلوپ ایرانی تصاویری از عکاس های حرفه ای برای شما منتشر کرده ایم که دیوانه وار به سوژه های عکاسی خود فکر می کنند و در حال عکاسی هستند، پس در ادامه با ما همراه باشید.

Badboy33 بازدید : 91 1394/04/14 نظرات (0)

همانطور که می دانید در مکان هایی همانند کاخ سفید استفاده از دوربین های دیجیتالی ممنوع می باشد. حال به نظر می رسد که اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا تنها کسی نخواهد بود که در کاخخ سفید سلفی می گیرد. در حال حاضر ممنوعیت دوربین در کاخ سفید برداشته شده است و تمامی بازدیدکنندگان می توانند تصاویر به یاد ماندنی از تور گردشگری کاخ سفید را ثبت کنند.

Badboy33 بازدید : 90 1394/04/09 نظرات (0)

آیا می‌دانستید که ۷۵ درصد از مردم نمی‌توانند همه‌ی رنگ‌های داخل تصویر فوق  را ببینند یا تشخیص دهند؟ با یک آزمایش ساده در این مطلب می‌توانید درک صحیحی از رنگ‌ها داشته باشید.

تعداد صفحات : 33

درباره ما
با سلام.لطفا برای وبگردی بهتر در سایت از منوی موضوعات استفاده کنید و برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.مشکلات ،انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت نظرات مطرح کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3002
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,242
  • بازدید ماه : 2,470
  • بازدید سال : 13,807
  • بازدید کلی : 245,032
  • کدهای اختصاصی