loading...
کلوپ ایرانی
سیستم تبادل آی دی یاهو سایت تاسیس شد

با سلام

چندی پیش تصمیم به قرار دادن قسمتی برای تبادل آی دی یاهو شدیم که هم اکنون افتتاح شد


آخرین ارسال های انجمن
Badboy33 بازدید : 50 1394/03/01 نظرات (0)

شرکت معماری به نام «هیم دوتان» برای جذب گردشگر بیشتر به چین قرار است طولانی ترین پل شیشه ای جهان را در استان هونان بسازد . پل شیشه ای که ۳۷۰ متر عرض دارد و در عرض دره‌ای به نام  «گرند کنیون» شهر  Zhangjiajie» در استان هونان چین ساخته می شود . این پل شیشه ای شفاف در حدود ۴۰۰ متر بالاتر از کف دره است و هربار ۸۰۰ نفر می توانند در آن رفت و آمد کنند. این پل زیبای شیشه ای که مقامات چینی لقب یکی از عجایب جهان را به آن داده اند ، قرار است سال آینده راه اندازی شود.


Badboy33 بازدید : 85 1394/02/30 نظرات (0)

TagMaker به معنی برچسب ساز می باشد و به وبمستر کمک میکند تا در کمترین زمان برچسب های مربوط به پست خود را تولید کند و از ان در پست خود استفاده کند.
همانطور که می دانید برچسب ها برای ایندکس پست و معرفی موضوع پست به موتور های جستجو بسیار مهم است و مهمترین مسئله در سئوسازی و بهینه سازی وبسایت می باشد پس پیشنهاد می شود حتما در مطالب خود از برچسب ها  بین ۵ تا ۱۵ عدد استفاده کنید اگر بیشتر از ۱۵ عدد باشد اسپم محسوب میشود.

 

برای دانلود به ادامه بروید

Badboy33 بازدید : 114 1394/02/29 نظرات (0)

امروز مطلبی را برایتان آماده کرده ایم که میتوانید از هزینه های گزاف آنلاین بازی کردن بازی های پرطرفدار ایکس باکس 360 فرار کنید!!(جدایی از هزینه و سرعت اینترنت)

همان طور که از عنوان مطلب معلوم هست, برای اجرا بازها بصورت انلاین در جیتگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Badboy33 بازدید : 65 1394/02/14 نظرات (1)

مایکروسافت قول داده است که ایکس باکس را رویایی کند. میخواهد این کار را چگونه انجام دهد؟ با یک بروز رسانی رویایی که در ماه فوریه منتشر میشود .

در این نوشته میخواهیم به امکاناتی که مایکروسافت وعده ی آن را در بروز رسانی داده است بپردازیم.قرار است در این این بروز رسانی مایکرو سافت میخواهد ایکس باکس را رویایی کند ! این رشته ی بروز رسانی از سال 2014 آغاز شد تاکنون نیز ادامه داشته است برویم ببینیم که این تغیرات چه هستند و چگونه قرار است برای ایکس باکس منتشر شوند . مایکرو سافت یک لیست بلند بالا در این مورد نوشته است.

Badboy33 بازدید : 93 1394/02/14 نظرات (0)

لب‌ها را غنچه کنید و یک سلفی بگیرید. نه! این کار را سال ۲۰۱۳ می‌کردند! از آن زمان تا به حال خیلی چیزها تغییر کرده، ازجمله همین سلفی. سلفی‌های لب‌غنچه‌ای که دورانشان به سرآمد کم‌کم سلفی‌های ورزشی باب شد و به آن‌ها گفتیم “ولفی”، سلفی‌های از پشت باب شد و به آن‌ها گفتیم “بلفی”، از موهای خود عکس گرفتند و به آن گفتیم “هلفی”، دست جمعی سلفی گرفتند و نامش را “آسفی” گذاشتند. حالا نوبتی هم باشد نوبت “جلفی” است.
بااینکه جلفی در اینجا به معنای جلف بودن نیست، اما برای گرفتن یک جلفی باید کمی جلف‌بازی درآورید! Jelfie از ترکیب کلمه Selfie و Jumping به معنای پریدن به وجود آمده است. اگر شما بپرید و در همان حال از خود سلفی بگیرید حاصل کار همان جلفی است!
آماده پریدن هستید؟
۱
۲
۳
خب جلفی شما آماده است! آن را با هشتگ #jelfie در دنیای مجازی به اشتراک بگذارید و به‌روز باشید!

Badboy33 بازدید : 115 1394/02/14 نظرات (0)

حتما از این خبر آگاه هستید که مایکروسافت حدود سه هفته قبل اعلام کرد با انتشار آپدیت جدید برای ایکس باکس ۳۶۰ به کاربران اجازه می دهد تا ز هارد درایو ۲ ترابایتی نیز برای ذخیره سازی داده ها در کنسول خانگی خود استفاده کنند.

Badboy33 بازدید : 133 1394/02/14 نظرات (0)

به همراه مشخصات سیستم مورد نیاز منتشر شد

همانطور که می دانید سری بازی های Call of Duty طرفداران خاص خود را دارند. Call of Duty تهاجم خود را ادامه داده و در حال ساخت بازی Black Ops 3 می باشد. اکنون اسکرین شات هایی از این بازی منتشر شده است که گجت ها و سلاح های جدید را برای گیمر ها به ارمغان می آورد.

تاریخ انتشار این بازی ۶ نوامبر سال ۲۰۱۵ برابر با ۱۵ آبان ماه سال جاری مشخص شده است و قرار بشده که نسخه پیش نمایش این بازی به زودی منتشر شود.

 

وقتی منتشر شد بعد از آپلود  در سرور های سایت های دانلود ایران لینک بازی قرار میگیرد

اولین کسی که اینو برا ایکس باکس سفارش میده منم

Badboy33 بازدید : 89 1394/02/14 نظرات (0)

چند روز قبل تیزر تبلیغاتی نسخه ی جدید و جذاب Call Of Duty به طور رسمی منتشر شد؛ Black Ops 3. این بازی ویدئویی با تمام بازی هایی که گیمر ها و عاشقان این دنیای پرطرفدار بازی کرده اند، متمایز است. تیزر تبلیغاتی این بازی هیجان مردم را بر انگیخته است. آن ها منتظر اند که ببینند چه زمانی دست به این بازی خواهند زد؟ 

Badboy33 بازدید : 500 1394/02/13 نظرات (1)

این مطلب (ترفند) رو که واستون میگم فوق العاده ترفند جالب و بامزه برای سرکار گذاشتن همه هست که کمتر کسی میتونه راز اونو کشف کنه!

این سایت که آدرسش اینه:

peteranswers

ادعا میکنه که هر سوالی رو از اون (همون پیتر!) بپرسین جواب میده! مهم هم نیست که سوالتون به چه زبانی باشه!

اما چگونه؟!

 

به ادامه مطلب بروید...

تعداد صفحات : 33

درباره ما
با سلام.لطفا برای وبگردی بهتر در سایت از منوی موضوعات استفاده کنید و برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.مشکلات ،انتقادات و پیشنهاد های خود را در قسمت نظرات مطرح کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 3002
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,346
  • بازدید ماه : 2,574
  • بازدید سال : 13,911
  • بازدید کلی : 245,136
  • کدهای اختصاصی